מדיניות החזרות החלפות וביטולי עסקה:

האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: “החוק”).
על המזמין היכולת לבטל את העסקה שביצע, הזיכוי יבוצע בכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה. הזיכוי יתבצע במקרים ובתנאים הבאים:
ביטול ההזמנה כרוך בעמלת דמי טיפול של 5% או 100 ₪, הזול מבניהם. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.
במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל הלקוח ולאחר קבלת המוצר אצל הלקוח יינתן זיכוי כספי מלא בניכוי עלות המשלוח ו5% דמי ביטול. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא פגם/נזק ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש לרבות וכאשר המוצר נמצא באריזתו המקורית, תקין וסגור. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה הלקוח. עלויות הכרוכות בהחזרת המוצר יחולו על הלקוח בכפוך לחוק הגנת הצרכן.
ביטול עסקה יינתן ללקוחות שיחזירו את המוצרים כ-14 יום מרגע קבלת המוצר (כפוף לחוק הגנת הצרכן).
מפעיל האתר יהיה בעל שיקול הדעת הבלעדי והמוחלט בנוגע למצב הסחורה המוחזרת. פריטים ומוצרים אשר יגיעו לאחר שימוש כלשהו ו/או סממנים לשימוש לא ניתן יהיה להחזירם ולא יזכו את המשתמש בסכום הרכישה- הכל בכפוף לשיקול דעתו הבלעדי והמוחלט של מפעיל האתר.
לא ניתן לזכות עסקאות אשר נעשו באמצעות כרטיסי דיירקט (דביט) והזיכוי יתבצע באמצעות העברה בנקאית.
לא ניתן יהיה להחזיר פריט בודד אשר נרכש כחלק מערכת מוצרים אלא אם הפריט הבודד הגיע כאשר קיים בו פגם ובכפוף לאישורו של מפעיל האתר.
הודעה על ביטול עסקה או שינוי/החלפת מוצר תתבצע באמצעות אחת מהדרכים הבאות:
בדוא”ל – roni@dogtrain.co.il
בטלפון מספר – 050-9825089
בכל מקרה שלקוח יהיה מעוניין להחליף מוצר במוצר אחר, יש ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו.

 

פרטיות:
מתחייבת שלא למסור שום פרטים אישיים ו/או פרטי התקשרות של הלקוח, לשום גורם חיצוני שאינו חלק מהחברה — יש להוסיף ללא פרטי אשראי